Top artikal

SUZUKI SV650 M5 Black Motocikl

Proverite vreme isporuke
MP Cena: 911.109 RSD819.999 RSDUšteda: 91.110 RSD

Broj bodova koji ostvarujete kupovinom ovog proizvoda:

16400

*Iskazana cena sa popustom važi za online kupovinu, kao i za kupovinu u prodavnicama za gotovinski način plaćanja sa dospećem odmah.

Proverite stanje pozivom call centra
Prioritetna isporuka

Mogućnost produžene garancije ili osiguranje određenih uređaja od štete i krađe

Za određene uređaje dostupna je opcija produžene garancije uz uplatu premije osiguranja. Detalje i spisak uređaja obuhvaćenih ovom uslugom pronaći ćete na strani Osiguranje uređaja.

Reklamacija na kupljeni uređaj

Informišite se o mogućnostima povrata i reklamacije kupljenog uređaja.

Informacije o proizvodu

S neverovatnom spremnošću za vožnju od samo 198 kilograma, SV 650 čini upravljanje i rukovanje lakim i ugodnim. SV 650 dobro koristi svoju laganu težinu sa odzivnim ubrzanjem, okretnim upravljanjem i apsolutnom pouzdanošću u upravljanju. Ekskluzivni agregat u klasi 645cm³ DOHC V-Twin motor proizvodi konjske snage bogate obrtnim momentom dok je u skladu sa najnovijim standardima emisije. Primarna ravnoteža V Twin konfiguracije motora od 90 stepeni minimizira vibracije tako da motoru nije potrebna teška balansna osovina koja oduzima snagu. Energetski efikasan motor ima jedinstvene klipove koji su konstruisani korišćenjem metode elemenata (FEM) za postizanje optimalne krutosti i težine. Svaki klip ima poseban sloj smole, a ostali klizni delovi su kalibrisani radi manjeg trenja i veće izdržljivosti – prvi put za Suzuki motocikl. Cilindri presvučeni Suzuki kompozitnim elektrohemijskim materijalom (SCEM) smanjuju trenje i poboljšavaju prenos toplote i izdržljivost. Obe glave cilindra poseduju originalnu Suzukijevu tehnologiju Dual Spark za veću efikasnost sagorevanja, bolju ekonomičnost goriva i čistiju emisiju. Sistem za ubrizgavanje goriva koristi inovativni Suzuki Dual Throttle ventil (SDTV) sa 39mm kućištima leptira za gas. Sekundarni ventili za gas se kontrolišu servo motorom za nesmetanu isporuku snage i optimalnu efikasnost sagorevanja. Elektronski sistem ubrizgavanja goriva koristi povratnu informaciju O2 i precizan senzor usisnog pritiska za optimalnu efikasnost sagorevanja u različitim uslovima kako bi se emisije izduvnih gasova smanjile na neverovatno nizak nivo. Suzukijeva patentirana integrisana kontrola brzine u praznom hodu (TI-ISC) u kućištu leptira za gas olakšava startovanje, stabilizuje brzinu motora u praznom hodu i pomaže u smanjenju emisije izduvnih gasova. Sistem je kompaktan i lagan.