ASMODEE Board Game Patchwork Gold - 10 Year Anniverasry Edition Društvena igra

Na stanju
4.299 RSD
Na rate bez kamate

359

RSD

/mesečno

Broj bodova koji ostvarujete kupovinom ovog proizvoda:

86
1

Mogućnost produžene garancije ili osiguranje određenih uređaja od štete i krađe

Za određene uređaje dostupna je opcija produžene garancije uz uplatu premije osiguranja. Detalje i spisak uređaja obuhvaćenih ovom uslugom pronaći ćete na strani Osiguranje uređaja.

Reklamacija na kupljeni uređaj

Informišite se o mogućnostima povrata i reklamacije kupljenog uređaja.

Informacije o proizvodu

U igri Patchwork, dva igrača se takmiče da izrade najlepše (i najviše bodovano) platno. Igra počinje tako što se svi delovi (patches) nasumično rasporede u krug, a marker se postavi neposredno udesno od 2-1 dela. Svaki igrač uzima po pet dugmića, koji služe kao valuta i bodovi u igri, a jedan igrač se bira da bude početni. Na svom potezu, igrač može da kupi jedan od tri dela koji se nalaze u krugu, ili da preskoči potez. Da bi kupio deo, igrač plaća cenu u dugmićima koja je prikazana na tom delu, pomera vreteno na mesto tog dela u krugu, dodaje deo na svoju ploču, a zatim pomera svoj token vremena za broj polja koji je prikazan na tom delu. Delovi se mogu postaviti bilo gde na ploči, ali je najbolje da se postave što gušće kako bi se što efikasnije ispunila ploča. Ako je tvoj token vremena iza ili na istoj poziciji kao protivnikov token, ponovo igraš. U suprotnom, dolazi red na protivnika. Umesto da kupiš deo, možeš da preskočiš potez; u tom slučaju pomeraš svoj token vremena na polje odmah ispred protivnikovog i uzimaš jedan dugmić iz banke za svako polje koje si pomerio. Pored cene u dugmićima i vremenskim troškom, svaki deo takođe donosi 0-3 dugmića. Kada pomeriš svoj token vremena na polje na kojem se nalazi dugmić, zarađuješ prihod u dugmićima: saberi broj dugmića na svojoj ploči i uzmi toliko dugmića iz banke. Na vremenskoj stazi nalaze se i pet 1x1 delova, a tokom pripreme igre postavlja se tih pet 1x1 delova na određena mesta. Prvi igrač koji pređe preko nekog dela na vremenskoj stazi uzima taj deo i odmah ga postavlja na svoju ploču. Takođe, prvi igrač koji potpuno popuni kvadrat od 7x7 na svojoj ploči dobija bonus ploču koja donosi 7 dodatnih bodova na kraju igre (ovo se ne dešava u svakoj igri). Kada igrač pomeri svoj token vremena na centralno polje vremenske staze, uzima još jedan prihod u dugmićima iz banke. Kada oba igrača stignu do centra, igra se završava i pristupa se bodovanju. Svaki igrač dobija po jedan bod za svaki dugmić koji ima, a gubi po dva boda za svako prazno polje na ploči. Konačan broj bodova može biti i negativan, a igrač sa najviše bodova pobeđuje.