U slučaju bilo kakvog fabričkog kvara na uređaju, (u skladu sa “Šta je pokriveno garancijom” u korisničkom uputstvu) u trajanju od 5 godina od kupovine uređaja, kupci imaju pravo na besplatan servis* u ovlašćenom Dell servisu u Srbiji - "Nepo System".
* Uslov garancije je da potrošači jednom godišnje donose svoj uređaj na besplatan preventivni godišnji servis.
Kako bi se garantovao nesmetani rad svih Dell uređaja, kupcima je na raspolaganju besplatan preventivni godišnji servis računara u ovlašćenom servisu. Tokom servisa tehničari proveravaju kompletnu funkcionalnost računara.
Data recovery je stručan naziv za postupak spašavanja podataka sa oštećenih ili enkriptovanih hard diskova ili SSD-ova za skladištenje podataka. Proces spašavanja podataka se vrši u specijalizovanim laboratorijama "Nepo System-a", ovlašćenog Dell servisa.
* Usluga je dostupna besplatno jednom u prvih 5 godina korišćenja.
Korisnicima je omogućeno sat vremena „online“ podrške (koja se može koristiti u više iteracija) tokom trajanja ove garancije. Podrška se ostvaruje putem interneta, kroz daljinsko priključivanje inženjera putem programa TeamViewer. Kroz ovaj vid podrške inženjeri su sposobni da reše i neke od najkomplikovanijih problema, bez potrebe kupca za odlaskom u servis.
Uverite se zašto je Dell jedini brend koji može da vam ponudi 5 godina garancije! *
* Dell pet godina garancije se odnosi na sve Dell modele laptopova izuzev Latitude i Precision.